28 Ağustos 2009 Cuma

Papatya Hanımın Dikkatine

.

Image and video hosting by TinyPic

Fotoğraf: OnurY

Dün bir faks gönderdim. Gönderdiğim faksın başında "Papatya Hanımın Dikkatine" yazdıktan sonra birden aklıma bir dönem sık sık emailler vasıtasıyla elimize geçen tuhaf isimler geldi: Müslüm Karpuz, Şehriye Pilav, Satılmış Portakal, Sanayi Horoz vs... Kısa bir aramayla internette listeler halinde bulabilirsiniz bunları.

Yok hayır ben hiç kimsenin ismiyle soyadıyla uğraşacak değilim, haddim değil. Benim merak ettiğim bu isimleri çocuklarına layık gören ana babaların ruh halleri. Ciddiyetten uzak, mizahi yönleri kuvvetli, sıradışı olmanın yollarını arayan ebeveynlerdir diye düşünmüşümdür hep kendilerini. Asla cahillik, düşüncesizlik gibi yaftalama yapmıyorum zira böylesi bir temeyyüz durumunu hasıl etmek kıvrak zeka gerektirir, ilaveten derin bir mizah anlayışı da...
Biz sıradan kullara da kendi istemleri dışında bu isim soyadları almış kişilerle uğraşmak düşer işte... Kendi sıradanlığımızın verdiği ruh sıkıntısı ve haset....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder